Jak wygląda rynek pracy w zawodzie?

Konkurencja na rynku pracy jest duża, ale branża cały czas się rozszerza.

Jak wygląda przeciętny dzień w pracy?

Koordynacja wszystkich działań związanych z przygotowaniem wydarzenia, research, nawiązywanie współpracy z kontrahentami, mediami, tworzenie tekstów marketingowych.

Największe zalety pracy w zawodzie

Elastyczne godziny pracy, Przyjazna atmosfera, Samodzielność w podejmowaniu decyzji, Praca z ludźmi, Ciekawa praca pełna wyzwań, Podróżowanie (wyjazdy służbowe)

Największe wady pracy w zawodzie

Nadgodziny, Dużo stresu, Praca w weekendy, Wysoka odpowiedzialność, Wysoka konkurencja

Jakiej wysokości zarobki można osiągnąć w zawodzie?

Jest duża rozbieżność wielkości wynagrodzenia w zależności od stanowiska, doświadczenia i firmy.

Podziel się jakimś ciekawym doświadczeniem z pracy

Każde wydarzenie organizowane od początku do końca jest ciekawym doświadczeniem 🙂 Największą satysfakcję przynosi samo wydarzenie, kiedy widzisz realne efekty swojej pracy. Podziękowania klientów, kontrahentów i ich życzenia oby było więcej takich spotkań są bezcenne.

Cechy charakteru idealnego kandydata:

Komunikatywność, Cierpliwość, Dążenie do celu, Odpowiedzialność, Otwartość, Pewność siebie, Spokój i opanowanie

Jakie są preferowane ukończone kierunki studiów/ kursy do pracy w tym zawodzie?

Dziennikarstwo (specjalizacja PR i Marketing), Public Relations, Marketing.

Jakie dodatkowe umiejętności mogą okazać się cenne i pomocne do pracy w zawodzie?

Umiejętność zarządzania czasem/ pracy pod presją czasu, Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych, Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów/ podejmowania decyzji, Umiejętności komunikacyjne

Twoja droga do dzisiaj – przepis na sukces i porady dla osób, które wybierają się na studia lub już studiują i wkraczają na rynek pracy.

Najlepszy przepis na sukces to praktyki w czasie studiów i wcześniejsze planowanie ścieżki kariery.

Czy masz jakąś radę dla osób chcących pracować w tym zawodzie?

Każdy problem da się rozwiązać 🙂